Tuesday, October 5, 2010

Percintaan yang di akhiri PERKAHWINAN

Assalammualaikum...
lama rasanya ta berblog-ing ni. rindunyaaa ~
act, kali ni punya entry tade pape nak di ulasankan pun hanya nk siarkan gambar - gambar majlis perkahwinan yang telah saya hadiri pada bulan syawal ini.
terlalu banyakk majliss. tapi hanya sempat hadir 2 majlis penting je.
sebab mereka merupakan orng yang paling bermakna dalam kehidupan saya.
so lets check it out !








^^^^^^^^
majlis di kampung perak. majlis abang sedara jugak.
semuanya sungguh meriah. atas bantuan penduduk kampung yang sangat baik.
gotong royong, buat rendang tokk.
sedap sangat sangat.






^^^^^^^^^^
(atas)merupakan majlis perkahwinan abang sedara saya yang saya te pernah kenal.
1st time jumpe family dia setelah lame berpisah.
kami berpisah atas sebab sebab peribadi orang tua bapa saya.
kini kami sudah bersatu kembali. mereka ini sangat happenig da baik hati.
terharu rasanya mempunyai family sepeti ini. :((
terima kasih atukk !

No comments:

Post a Comment