Monday, January 31, 2011

MISI MENAMBAT HATI JIRAN SEBELAH


kini saya berada dalam misi yang sangat merbahaya.
saya telah melakukan misi ini sejak dari hari pertama jiran saya berpindah.
kenapa saya melakukan misi ini ? sebab jiran saya bujang + hensem.
oleh itu, saya telah membuat keputusan untuk menawan hati jiran baru saya.
dan langkah - langkah yang saya akan lakukan ada la seperti berikut ;

1. Skodeng jiran baru saya(secara senyap - senyap)


2.Mengorekk rahsia daripada abang dan kawan - kawan abang mengenai jiran baru saya :)


3.Plan misi yang bakal di lakukan (jeng jeng jeng)


4.Mula jeling - jeling jiran sebelah dan senyum bila mereka lalu depan rumah.


5. Mula borak - borak tentang benda yang ringan - ringan (weeee~)



dan langkah seterus akan bersambung di entry yang akan datang .
tguu cerita selanjutnya ^___^

No comments:

Post a Comment