Wednesday, March 2, 2011

Kisah Benar ; Jantan keparat :) (part one)


JANTAN KEPARAT yang buat aku rasa nak rendam kau dalam kolam ber-asid atau pun cincang kau sampai jadi daging cincang then campak dekat sungai amazon bagii piranha makan. huh ! geram betul aku kat kau nii haaaa. membuak - buak rasanya hati nii, hanya tuhan je yang tahu. kalau betul benda nii berlaku aku da ta peduli halal haram atau dosa pahala yang aku tahu kau da lenyap dalam dunia nii. paham takkk !!!! bila di pikirkan balik, aku rasa menyesal sebab pernah kenal JANTAN sebodo dan sebelagak kauu . menyesal sangat - sangat !


bila cerita bermulaaa, aku dulunya rajin sangat berchating - chating di internet nii. kalau bole semua social network aku nak join bak kata orang ta nak ketinggalan laaa. dulunyaa memang aku nii bole di katakan hantu internet. asl ada peluang jee mesti aku da rebut dulu lappiee nii. so dalam banyak - banyak SN(social network) adalah 1 SN yang dulunya sangat farmous . sebelum FB, aku selalu mengadap benda tu 24hour. dalam masa zaman kegemilangan SN tuu, adalah beberapa manusia mula menubuhkan beberapa comunity yang pada mulanya skitt tapi lama - lama banyak bak cendawan tumbuh selepas hujan(peribahasa tuuu :P) then , aku pun apa lagii tanpa rasa bersalah da syak wasangka telah menyertai 1 comunity di mana bermulanya perkenalan aku dengan si JANTAN KEPARAT tuu. pada mulanya aku ni memang ta kenal dan layan langsung JANTAN nii. tapi disebabkan dia merupakan salah seorang vvip dekat situ so tegur jee laa(dalam paksaan) . kami cuma tegur skit - skit jee. sebab aku ta berapa interested dengan si JANTAN nii, aku cuma rapat dengan owner jee. lama kelamaan bila comunity nii dah bertambah ahli ada la sebilangan ahlinya yang membuatkan aku berbaik dengan JANTAN nii. dalam nak, tak nak aku terpaksaan laa berkawan. start aku berkawan dengan JANTAN nii aku da dpt rasa yang JANTAN ni seorang yang show off & kuat tacing. memang aku benci JANTAN nii kalau bole aku tak nak langsung kawan dengan dia. atas sebab tertentu aku terpaksa. meluatnya aku bila time si JANTAN buat hal. rasa nak pijak - pijak jee. lepasss tuuu .......(bersambung)

1 comment: