Friday, August 6, 2010

Rindu ku buatmu

yaa, sekarang myb kita berdua suda berbeza. kau ta seperti dulu begitu jgk aku. tp aku ta pernah lupa apa yang ada antara kita. kita sama sama ta mcm dulu, ta seakrab dulu , tidak semesra dan bahagia seperti dulu. hampir setiap malam aku masih menanti panggilan mu. walaupuwn aku tahu kau ta kan pernah telefon tanpa memberitahu. aku ta pernah berhenti melalukan rutin hidup ku. tidak pernah sekali aku lupa pada janji kau. jgn kata kn sekali tidak terlintas utk ku musnahkn hubungan ni. aku di cerca di hina kerana tetap setiap menanti kau. aku ta kesan kerana aku percaya selagi masih ada cinta aku pada mu akn aku gagahkn diri utk setia menanti sehingga kau betol betol telah menjadi milik org. curang la pada aku, madu kan la diri aku. aku kini tidak pedulu hanya yang aku mahu kau bahagia dan gembira ketika kita masih bersama. aku harap kau paham apa yang aku nyata kan . ini bukan lah kisah dongeng yang aku cipta, tp ini ada lah kenyataan antara kita. aku masih sayang kau.

CREATED BY;

No comments:

Post a Comment