Thursday, September 16, 2010

lupakan semuanya

Lupakan semuanya dari mula hingga akhir perkenalan kita
aku da ta mao ingat da kisah silam kita yang kelabu itu
aku ingin buang jauh jauh kenangan kita
ta akan pernah aku tinggalkan walau secebis pun
cukup laa kau dera hati aku untuk terus mencintai kau
yang sejujur jujur nya ta pernah sayangkan aku
kau lebihkan dia dari aku
mungkin kau ingat aku bodo sebab ta pernah tanya kau pasal perempuan tu
aku tao, tapi aku ta pernah bertanya
sebab aku harap kau akan berterus terang
huh, tapi aku silap
tidak sikit pun kau berubah
kau seperti DULU
now , aku da buat keputusan kau bukan untuk aku
malah dia lebih agung bagi kau
sudah, lupakan semuanya
terima kasih beri aku kesempatan ini.
salam sayaang & salam selamat tinggal.


p/s; kau tinggalkan aku ketika aku perlukan kau disisi. kau ta oernah selam dasar hati aku. tq ;))

No comments:

Post a Comment