Tuesday, October 12, 2010

Hari ini


ea , hari ni laaa. ta kan besok besok plak.
ha, hari ini. hari ini hari selasa.
hari ini saya cuti sekolah lagi.
ea laa, hari ni macam macam terjadi.
hari ni lagi, hari ni dan hari ini jugakk.
sampai besok pun entry ni tetap hari ni.
dia takan berubah pada esok atau lusa.
terus akn menjadi hari ini, tp hari ni bukan dalam sejarah.
sebab hari ni den bagi semua streess skitt.



okay okay, kita start cerita HARI INI.
hari ni saya telah ke rumah atuck kesayangan di kampung malaysia tambahan.
da lama ta jumpe atuck saya, saya rindu sangat dengan dia.
atuck saya nama HJ YACOOB B. LATIFF.
kalau pergi kg. malaysai tmbhan, sebut je nama atuck den 3 kali.
sumpah, semua orang kenal. atuck yang agak garang skit skit.
heee ;D maaf abahh..
so, pagi pagi lagi papa den da kejut bangun pagi;

adegan pagi;

papa; kakak, bangun cepat mandi.

den; urmmmm~(masih bermalasan atas tilam)

papa; kakak, bangun laa. nk g umah abah ta ?

den; urm~(tetap baring)

papa; kakak !

den; ea laaaa, da bangun nii.
*macam tu la den tiap tiap pagi, papa yang kejut utk g sekolah. anak yang pemalas.



Then , sampai je kat kg. malaysia tu. g laa beli nasi lemak utk atuck, mami & k.long yang duduk kat umah abah saya. pagi pagi , den da bantai nasi lemak. then tido. pergh ! mana ta badan comel jee. HAHA. Duduk kat rumah atuck saya main dgn bby k.long yang sangat laa comel. nama dia danny mukhriz. geramnyaa tgkk dia. nk dokong takot pulak. ish ish, ruginyaaa. dri pagi sampai petang keje saya menjaga bby tu. habiss bby tu saya kejekan . tu laa sapa suruh comel sgt. saya pantang tgk benda comel. habis kne ganyang. then, tengah hari dlm kul 3 tuh pulak mami balik yang buatkan saya agak terkejut apabila mami kata dia bawak kawan. kawan dia tuh special, dia kata lagi . saya mesti kenal dengan kawan dia, dia ajak saya turun & kenalkan kawan dia pada saya. FUYOOOO! sekali abang SYAHRIL A. KADIR. terkejut beruk laa, da laa saya minat dia. saya ada pelanggan tetap blog dia. sungguh ta di jangka jumpe abg. dapat cium tgn abg. best best, teruja gila. thnk abg & mami. nty kita meet lgi.

so, itu je sebenarnya yang saya nk cerita. HAHA. gembira sgt dpt jumpe blogger yang saya minat. thnk thnk thnk !

No comments:

Post a Comment