Friday, December 31, 2010

goodbye 2010, hello 2011 !

finally , i open my blog again. really miss thiss side. sorry sayang , fara tak berniat nak tinggalkan ini lama - lama , lately fara agak busy dengan pelbagai hal . kalau boleh tidakk sedetik pun fara mahu meninggalkan ia. sebab side ini merupakan ruang untuk fara berceloteh dan ber-macam - macam lagi laa. asalkan ber~ HAHA ;D


GOODBYE 2010 , today 31st Dec 2010 last day of 2010. arghh, i miss all things about 2010 . myb sometime saya agak benci tahun ini kerana ia merupakan tahun yang membawa malang untuk saya buat selamanyaa. ianya telah menjejaskan kehidupan saya di muka bumi ini. bukan saya minta, tapi ianya terjadi tanpa di sedari, now i realise how stupid i am. alot of nostalgia thiss yearr(2010).

thiss a few things about 2010 ;

(1) SPM
(2) BIG FIGHT
(3) MEMENCILKAN DIRI
(4) FOCUSS FOR FUTURE
(5) STOP EATING BAD THING
(6) BE ALONE
(7) DENGAR CAKAP PAPA
(8) STOP HANGING WTH FRIENDS
(9) BOOK YEAR
(10) HOPING !

AND the most person that i cant forget is WAN SABARIAH(kakak sab) . the best tuitor ever, i will not find other tuitor like her." fara harap akak tak akan lupa fara sampai bila - bila ". lastly , thank to mydadde for our vacation. singapore rockkk ! i wish oneday, i will be the one of singapore people. **wishing



HELLO 2011, welcome 2011 saya harap pada tahun 2011 akan memberi sesuatu yang baru pada diri saya. myb good thing or something better . pada tahun 2011 saya telah memasang pelbagai cita - cita untuk sampai ke mercu kejayaan saya. saya berharap dengan bermulanya 2011 ini kehidupan saya akan lebih bermakna dan akan teruss melonjakkan segala impian saya.
saya akan memulakannya dengan semangat yang baru dan tidak akan putus asa. hopefully i will prove it !


thiss a few things bout 2011 ;

(1) OBEY
(2) LEBIHKAN IBADAT
(3) FOCUSS PADA MASA DEPAN
(4) MEMENUHI IMPIAN YANG TAK TERCAPAI TAHUN LEPASS ;)
(5) SENTIASA MENGINGATI SINGAPORE

mybe , banyak lagi impian saya buat tahun 2011 thiss the most important that i will do. segalanya akan terlaksana sekiranya usaha dan semangat saya sentiasa bersama. amin~~



PHOTOS 2010






No comments:

Post a Comment