Sunday, December 19, 2010

Lazy week

argh ! seriusly thiss week merupakan week yang paling malas.
tak tahu la kenape , haiyooo
saya rasa malas nak update blog
saya rasa malas nak buka facebook.
saya rasa nak tulis twitter jee.
urrmmmmm, ^_______^

minggu ni jugak saya akan mengambil ujian untuk lesen L MOTOKAR/MOTOSIKAL.
tak study ape - ape lagi pun.
bukak buku pun malas, macam mana laaa nak luluskan.
tak ape laa nanti kalau semangat tu da datang saya belajar laa.
rabu ni menentukan saya LULUS/GAGAL ke peringkat seterusnyaa.
hopefully lulus la hendaknya.
bole tirukan ? bole bole bole ? ^___^
saya jadi macam ni mungkin kerana ta sabar nak holiday kowt. :))

& & &
bermula last week saya telah diutuskan pelbagai jenis surat tawaran dari pelbagai jenis kolej swasta.
sehingga ta menang tangan saya.
macam - macam promotion ada.
ada yang nak bagi i-pod shuffle pada pendaftar yang ke - 13,
ada yang nak bagi laptop,
ada yang nak bagi diskaun,
tapi saya tetap tgu ipta .
itu yang saya hajatkan ! *amin*

No comments:

Post a Comment