Thursday, December 9, 2010

Pakaian berblog-ing

Saya selalu mengenakan pelbagai jenis pakaian semasa berblog-ing. kerana bagi saya pakaian memainkan peranan yang penting bagi insan yang merupakan penagih blog seperti saya. so, hari ini saya nak semua orang tahu apa pakaian yang saya selalu pakai untuk berblog-ing supaya saya boleh melakukan perbagai asyik ketika berblog-ing dengan kebebasan yang amat sangat. weeee~

*KAIN BATIK, bukan laa pakaian rasmi. sebab saya tidak pernah memakainya.
gambar hiasan je okay. ;))

*BAJU KELAWAR, yesss.
antara fav. costume sayaa, saya sangat suka baju kelawar selesa & sejuk mata memandang. HAHA ;D
**SELUAR PENDEK, kadang - kadang jee.
sebab papa sangat tidak menyukainyaa.



**TSHIRT, haruss dipakai. tidak kesah dengan apa pun.
saya akan selesa memakainyaa. dasyat !


**TSHIRT , sangat comel bukan ?


itu merupakan pakaian WAJIB saya ketika berblog-ing. saya sangat gembira kalau memakainya ketika berblog-ing. baru ilham datang mencurah - curah ke ladang gandum. HEHE ;))

SO, how bout all of you ? share with me. even u'll ta pkai apa - apa pun. weee~

No comments:

Post a Comment