Wednesday, January 12, 2011

cooking ???

BELIEVE IT OR NOT , thiss afternoon fara masak untuk diri sendiri. *jeng jeng jeng tak pernah pernah rasanya nak masak tiba - tiba kelaparan saya telah mengajak saya untuk masak . waaah, mula - mula agak rasa macam malas juga laa. sebab saya tahu hasilnya akan jadi amat laa
terukk. tapi saya nekad demi kelaparan yang melampau. lagi pun kalau sakit perut saya sorang jee. :) so , dengan tak mandinya fara telah pergi ke kedai mamak belakang rumah tuu. g la beli apa yang patut untuk masak. then , bila da sampai rumah fara da bersedia untuk bersilat di
dapur. hampir 2jam jugak la den masak. maklum laa orang ta terror masakk. lalalalalalaa~


maka selepas berhempas - pulas di dapur sendiri ini la yang telah berlaku pada kitchen papa saya. sorry dadde , i have to show thisss ^___^

setelah fara makan dengan lahap dan kenyangnyaa, fara telah meminta abang mencuba makanan tu dengan secara tak sengaja. konon - konon nak test market. then, selepas di rasai oleh abang kesayang fara telah di beri award yang kat atas tu . terror tak saya masak? *gambar curi kat google je tuu. so , kalau nak rasa masakan fara meyh la datang rumah :)




**p/s; saksikan gambar fara yang bakal keluar dekat paper berita harian pada hari jumaat ini :)
ruangan joran yea. ^___^

2 comments: