Tuesday, January 25, 2011

small reunion


yess , we just had reunion today and yesterday. memang gamat bila kawan - kawan lama yang telah terpisah dan kini kami berkumpul dan mewarnai hari - hari yang bakal mendatang (makaihh, ayat macam nak bercinta pulak :)) reunion telah berlaku di rumah eden , sangat la dasyatt . walaupun kami hanya empat orang(kila zainnuddin, mash ahmad, nani halim & farra zulkarnain) tapi terasa macam empat puluh orang, masing - masing gelak mengalahkan badak menguap. bising yang amat sangat. masa ni laa kami nak luahkan rasa rindu, konon- kononnya laa. macam - macam cerita lama terkeluar . terutamanya cerita kami waktu bersam dulunya. masa den dgn nani, masa den dgn kila. masa - masa lucu kami yang tak akan pernah padan dari kotak fikiran aku.

so , di sebabkan kami da ramai - ramai nii, den pun telah memberi idea yang sangatberapatakbernasnya(baca pelahan - pelahan) idea supaya kami dapat hang out bersama - sama dan mengadakan reunion yang lebih besar dan di sertai oleh ramai lagi kawan - kawan lama yang telah tersisih dan terpinggir (terukk betol perangai den). so, pada sesiapa yang mengenali den sila laa baca maklumat di bawah ini :

REUNION KAWAN - KAWAN LAMA

**Dengan ini , saya selaku penganjur(bukan penaja) ingin menagak rakan taulan saya untuk ber-REUNION bersama teman - teman sejerawat kita. kalau ada sebarang kemusykilan sila beritahu saya.

Tempat ; BINTANG WALK, BUKIT BINTANG
Masa; sesudah subuh sampai subuh esoknya :)
Tarikh ; 7 febuary 2011(isnin)
Aktiviti ; merempit , mengatal , mencuri , skodeng dan lain - lain ^___^

-sebarang pertanyaan sila hubungi saya di ;
Facebook ; farrazulkarnain@yahoo.com(farra zulkarnain)
blogg : www.worldofcupidlove.blogspot.com
email ; farrazlkrnain@yahoo.com
no.phne ; 0176804190(call sahaja)

p/s; tolong beritahu awal, senang nak conformkan nanti :) tq .

No comments:

Post a Comment