Thursday, January 6, 2011

Special Entry ; ISADORA ELENA SHAH

Thiss entry special for ; ISADORA ELENA SHAH

Entry kali ini memang agak mencabar bagi saya dan seluruh anggota badan saya. bukan ape , den takut kalau - kalau den tuliss ni nnty kono saman . maklum laa , den ni tuliss pasal orang bukan binatang kalau binatang yola den berani sebab binatang ta roti nak saman den. Haa, kan da terkeluar bahasa polik - polik ni. haish ! entry kali ini maybe tak memberangsangkan. sebab idea da habiss kene perah masa amekk test lesen ULANGAN . ulang suara ULANGAN .

Suda - suda, lebih - lebih plak membebelnya bila nak kasi cerita ni.


Maka bermulalah sebuah cerita tentang ISADORA ELENA SHAH. Dia merupakan seorang ibu kepada seorng anak(sorang je ? bila nak tambah ? ^___^) dan juga isteri kepada seorang lelaki (yang ni wajib sorng). keluarga kami memanggil dia KAK DORA. kak dora merupakan kakak sedara saya belah papa saya. kami sangat closed , sebab pada masa dia kecil , dia telah dibesarkan bersama papa saya. dia jugak telah kami anggap sebagai kakak kandung. dia sangat laa, baik hati. pelbagai aktiviti yang telah kami lakukan ketika beliau di zaman remaja(maksudnya sebelum kahwin). beliau jugak telah banyak menyumbangkan tenaga pada kami. sepertinya ; mengecat seluruh rumah kami & telah menghadiahkan saya sepasang baju kurung yang dijahitnya sendiri. saya sangat menghargainyaa. saya masih simpan baju kurung yang beliau hadiahkan , tapi sayangnya dah ta muat ;((

sehingga kini dia tetap insan yang tak pernah berubah, dengan sifatnya yang mulia itu. saya telah meletakkan beliau antara salah seorang insan yang saya sanjungi. beliau juga merupakan idola dan suber ilham saya untuk saya teruss berusaha menjadi seorang insan yang berjaya. segala budinya tidak dapat saya gambarkan bertapa besar dan mulia. so, saya ingin berterima kasih pada beliau. hopefully beliau tak akan lupakan saya >.<

sekali lagi RIBUAN TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment