Saturday, January 1, 2011

TAG TAG TAG

** TERIMA KASIH sekali lagi kepada cik ana kita. kerana buat benda ni. saya sangat sukakannya. kerana dengan adanya benda ini duit di acc saya akan bertambah atao bergerak . so, ribuan terima kasih. pada semua yang lihat apa tunggu lagi kasi tekan laa. bagi laa saya duit sikit untuk beli susu anak. HAHA ;DD

kenapa saya perlu join segmen ini ?
Tujuan utama kenapa saya perlu segmen ini adalah kerana D U I T. eja betul - betul D. U. I. T, bukan buit ia. inilah kenapa saya sangat memerlukan duit tabungan saya ni. saya memerlukan untuk tanggung kos anak - anak di rumah dan juga suami saya. pada anda yang melanggannya marilah bagi saya sedikit duit. ^____^

kenapa saya suka nuffnang ?
sebab saya boleh bina kayakinan diri, HAHA ;D
maaf salah ayat plak, sebab saya orang miskin. saya memerlukan duit yang lebih untuk tanggung anak - anak jiran saya. sebab tu saya perlu nuffnag ini. oleh itu, jangan malu atau segan sila layari WWW.WORLDOFCUPIDLOVE.BLODSPOT.COM untuk menyalurkan bantuan bersama pakcik hang ! sebarang check tidak diterima. kalau nak CA$H sahaja dibenarkan. ;p

**p/s ; thnk to cik ana comel ;))

No comments:

Post a Comment