Thursday, February 24, 2011

Bila harapan setinggi gunung


bila harapan aku setinggi gunung terhadap kau, tapi kau pulak macam buat tatao terhadap aku. kau ingat senang nak dapatkan keyakinan nii .belum pernah aku jumpe orang sekejam kau. kau bagi aku harapan untk mulakannya . tapi kau yang hilang ghaib entah kemana . kalau macam tu bukan ke baik kau tak payah nak datang and approch aku. sebab kau datang hanya untuk menyakitkan hati aku jee. setiap kali kau muncul kau mesti kata "kita da berapa tahun berkawan eh ?" then , kau pun cakap balik "kita da lama , you tade apa - apa perasaan kat i ke ?" bodo la kalau aku kata aku ada perasaan kat kau lepas kau da tinggalkan aku saat kau bagi harapan tuu.
kau fikir aku nii anak patung yang bole kau amekk & campak - campak ke ? suda laa . kau salahkan aku dari semua segi. memang kau sorang je baik dalam dunia nii. ornag lain jahat. huh ! aku benci kau !

No comments:

Post a Comment