Friday, October 8, 2010

membebel & cakap berulang


huh, satu kelemahan saya.
saya memang lemah kalau dengar orang membebel atau pun paksa saya cakap berulang.
pantang beb, sakit jiwa kalau dengar orang membebel.
mana taknya , kalau la bebel tu sikit sikit bole tahan laa.
ni bebel tahap murai tecabut bontot.
grrrr, tension siooot!

tu pasal bebel, pasal cakap berulang plak.
lagi laa tekanan, da laa kita ni jenis malas nak cakap.
pastu mintak plak ckap ulang ulang.
contohnya;

someone; kakak, tadi ada org dtg ta ?

saya; tade pun.(dgn lemah lembut)

someone; ape??!!

saya; tade laa(kuat skit dri tdi)

someone; ha??!!

saya; halamak, tade laaaa!!!!

someone; ohhh. jgn laa jerit jerit. org dgr laa.

pergh, sakit nya hati.
pekak ke ape ? huh.
rasa macam nk cekik je.
cakap slow salah, cakap kuat salah.
ape sebenarnya yang dia nk ? cube ckp ?!!
pantang betol pekara mcm ni berlaku. tp nk wat mcm mana ianya sering belaku.
saba jee laaa.
*pada korang tu sume, jgn laaa jdkk mcm ni. bole buat org org mcm saya ni kne sawan unta jee.


No comments:

Post a Comment