Saturday, October 9, 2010

Pemandu gile.

*ni bukan kereta yang dinyatakan cume gambar hiasan.


geram, geram , geram !!!
bencinya aku dengan pemandu tersebut.
~!@#$%^&*
tade rasa hormat kat orang lain ke ?
ke kau pikir jalan tu untuk kau sorang jeee.
eee, tension nya jumpa pemandu macam kau tu.
da laaa kau tu kaum kulit gelap gelap, pastu nak carik pasal plak
dengan orang melayu macam kami ni.
respect laaa skitt ! huh, kau pikir kereta pajero kau tu da bagus sangat ke ?
aku tao la keta aku tu kecik & comel.
ta payah la nk langgar langgar.


grrrr~
kau ingat aku hadap sangat ke ?
kalau besar mana pun keta kau perangai mcm unta terbang, ta guna laa weyh.
tuh laaa kaum kulit gelap gelap ni.
ta sedar dek untung. kau dlu tu datang sini jadi hamba je.
skarang ni belagak nk jadi ketua negara plak.
da bykk hal da korang buat kat sini.
ingat !! korang tuh kalau bukan orang putih yang bawak kesini
korang da merempat dekat negara korang yang mundur tu,
EEE, bagi betis nk peha pulak,
melampau lampau perangai

marah sungguh aku dengan mereka ni.
da berani sangat, smpai sggup bunuh laaa.
macam macam jenayah da korang buat.
bawak bawak laa sedar diri tu.
da naik meluat kami ni tgkk.
da melebih lebih !!

*ha, kan da kluar bahasa aku kau. pantang betul saya kalau ada pengguna jalan raya yang sebegini rupa. tade respect kat pemandu lain, bile da xcdnt baru nk slahkn orang. sebelum tu ta penah nk pikir pun. so, pada pembaca jadik la pemandu yang berhemat & maaf kalau bahasa kali ni agak kasar sedikit.

No comments:

Post a Comment